Kandidātu atlase valdes priekšsēdētāja amatam

 

ĶEKAVAS NOVADA PAŠVALDĪBA izsludina kandidātu atlasi

SIA “Baložu komunālā saimniecība”, reģ.Nr. 40003201921

VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA/-AS amatam

 

Izvirzītās prasības:

-          akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (finanšu, ekonomikas zinātņu, inženierzinātņu, uzņēmējdarbības vadības vai tiesību zinātņu jomā);

-          vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā, kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu SIA “Baložu komunālā saimniecība” valdes priekšsēdētāja pienākumus;

-          izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, personāla vadību, finanšu resursu pārvaldību;

-          valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē un vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas valdes priekšsēdētāja pienākumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā;

-          augsta atbildības sajūta un nevainojama reputācija;

-          līdera dotības, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes;

-          precizitāte, analītiska domāšana, labas komunikācijas, argumentācijas un prezentācijas prasmes;

-          izcilas darbaspējas, motivācija sasniegt rezultātus profesionālajā darbībā;

-          atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām prasībām.

Piedāvātais atalgojums no 1500 EUR līdz 2000 EUR bruto mēnesī.

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2019. gada 31. augustam (ieskaitot) iesniegt pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli, iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes priekšsēdētāja amata ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7. panta 5. daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes priekšsēdētāja amatā, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un/vai rekomendācijas) ar norādi ‘’Valdes priekšsēdētājs’’ personīgi vai nosūtīt Ķekavas novada pašvaldības Administratīvās pārvaldes Personāla lietvedībā. Adrese: Gaismas iela 19k-9-1, Ķekava, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, LV-2123, e-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu . Informācija pa tālruni: 26498978.

Informācijai: saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 79. pantu ar valdes priekšsēdētāju tiek slēgts pilnvarojuma līgums uz pieciem gadiem.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai!

Pamatojoties Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu Ķekavas novada pašvaldība informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Konkursa dalībnieku iesniegtie pieteikumi tiks iznīcināti vienas darba dienas laikā pēc konkursa noslēguma.

Papildus informāciju par minēto personas datu apstrādi var iegūt Ķekavas novada pašvaldības informatīvajā vietnē www.kekavasnovads.lv, sadaļā – privātuma politika, klātienē Ķekavas novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000048491, adrese: Gaismas iela 19 K 9-1, Ķekava, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, LV-2123.

Pielikumi:
Скачать файл (Nolikums.pdf)Nolikums.pdf[ ]976 Kb